Alle vragen
Hoe ben ik als aanbieder verzekerd?
Voor elke klus die je uitvoert via Welbi betaalt de aanvrager bovenop je uurloon telkens een vergoeding van € 2 per uur. Deze vergoeding omvat o.a. je verzekering waardoor zowel jij als de aanvrager verzekerd zijn.
Hoe ben ik als aanvrager verzekerd?
Voor elke klus die iemand voor je uitvoert, betaal je als aanvrager telkens een vergoeding van € 2 per uur bovenop het gewenste uurloon van de aanbieder. Deze vergoeding omvat o.a. de verzekering waardoor zowel jij als de aanbieder verzekerd zijn.
Hoe doe ik beroep op de verzekering?
Bij een schadegeval of ongeval neem je best zo snel mogelijk contact op met een Welbi-gezicht in een Welbipunt. Die Welbipunten vind je terug op de website van Welbi of je mailt naar hallo@welbi.be. Je kan ons ook telefonisch contacteren op het nummer 078/05 01 48.
Waarom is er een bijkomende kostenvergoeding van €2?
Voor elke klus betaalt de aanvrager telkens een vergoeding van € 2 per uur. Deze bestaat uit de BTW, verzekeringen, betalingskost, administratiekost en eventuele ondersteuning bij klachten en problemen.
Wat betekent "verzekerd"?
Wanneer je via Welbi een klusje klaart of ander zoekertje uitvoert, zijn zowel jij als de aanvrager verzekerd voor volgende zaken:
- Burgerlijke aansprakelijkheid voor lichamelijke en stoffelijke schade
- Rechtsbijstand
- Persoonlijke ongevallen (met inbegrip van de verplaatsing van en naar de hulpvrager)
De franchise per schadegeval als men aansprakelijk is voor stoffelijke schade bedraagt € 250.
Stoffelijke schade aan het materiaal van de aanbieder is niet verzekerd.
Zijn zowel vrager als aanbieder verzekerd?
Ja. Burgerlijke aansprakelijkheid voor lichamelijke en stoffelijke schade, rechtsbijstand en persoonlijke ongevallen (met inbegrip van de verplaatsing van en naar de hulpvrager) zijn van toepassing. De franchise per schadegeval “als men aansprakelijk is voor stoffelijke schade”, bedraagt € 250. Stoffelijke schade geleden door de aanbieder is niet verzekerd.
Ben je er nog niet helemaal uit?
Neem contact met ons op
Liever telefonisch?
Geen probleem!
We helpen je graag verder met je vragen en bieden persoonlijke ondersteuning.
078/05 01 48Onze welbipunten
In onze fysieke Welbipunten kan je terecht met al je vragen of problemen.
Ga naar overzicht